Käyttäjätukipalvelumme koostuu lähituki- ja ServiceDesk-palvelusta, joka on avoinna arkisin kello 8-16. Tarjoamme myös 24/7-päivystyspalvelua.

ServiceDesk – apua IT-ongelmiin vuorokauden ympäri

IT-ympäristö on organisaation selkäranka. Hyvin toimivat laitteet ja tietoliikenneyhteydet takaavat työn sujuvuuden, joten ongelmatilanteissa kannattaa kääntyä asiantuntijoiden puoleen.

Luotettava kumppanisi IT-asioissa on Savon ICT-palvelut Oy. Kun tarvitset apua tietotekniikan käytössä, ota yhteyttä helposti tavoitettavaan ServiceDesk-palveluumme.

ServiceDesk-palvelu on auki arkisin kello 8-16:

  • Puhelimitse 0207 299 980
  • Sähköpostitse tuki@savonict.fi
  • Palveluportaalin kautta

ServiceDesk tarjoaa muun muassa seuraavat palvelut:

  • Häiriöiden selvittäminen ja korjaaminen (esim. tietojärjestelmät, tulostus, tietoliikenne, työasemat ja oheislaitteet, puhelimet)
  • Ohjelmistojen asennukset ja päivitykset
  • Käyttäjien neuvonta

Helpdesk

24/7- varallaolopalvelu

Tietotekniikka vaatii toimiakseen jatkuvaa huoltoa ja ylläpitoa – kellonajasta riippumatta! 24/7-varallaolopalvelun kautta saat tarpeidesi mukaan räätälöityä IT-tukea silloin kun tarvitset, myös työajan ulkopuolella ja viikonloppuisin.

24/7-varalla