Käyttäjätukipalvelumme koostuu lähituki- ja ServiceDesk-palvelusta, joka on avoinna arkisin kello 8-16. Tarjoamme myös 24/7-päivystyspalvelua.
ServiceDesk – apua IT-ongelmiin vuorokauden ympäri
IT-ympäristö on organisaation selkäranka. Hyvin toimivat laitteet ja tietoliikenneyhteydet takaavat työn sujuvuuden, joten ongelmatilanteissa kannattaa kääntyä asiantuntijoiden puoleen.
Luotettava kumppanisi IT-asioissa on Savon ICT-palvelut Oy. Kun tarvitset apua tietotekniikan käytössä, ota yhteyttä helposti tavoitettavaan ServiceDesk-palveluumme.
ServiceDesk-palvelu on auki arkisin kello 8-16:
- Puhelimitse 0207 299 980
- Sähköpostitse tuki@savonict.fi
- Palveluportaalin kautta
ServiceDesk tarjoaa muun muassa seuraavat palvelut:
- Häiriöiden selvittäminen ja korjaaminen (esim. tietojärjestelmät, tulostus, tietoliikenne, työasemat ja oheislaitteet, puhelimet)
- Ohjelmistojen asennukset ja päivitykset
- Käyttäjien neuvonta
Helpdesk
24/7- varallaolopalvelu
Tietotekniikka vaatii toimiakseen jatkuvaa huoltoa ja ylläpitoa – kellonajasta riippumatta! 24/7-varallaolopalvelun kautta saat tarpeidesi mukaan räätälöityä IT-tukea silloin kun tarvitset, myös työajan ulkopuolella ja viikonloppuisin.